Lovpakke til bil indeholder alle lovpligtige timer som skal tages

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op til et holdstart.​
Hvornår kan jeg starte?
Vi starter nye hold op hver eneste uge, læs mere under holdstart.​
Hvornår må jeg begynde?
Du kan begynde på dit kørekort 3 måneder før du fylder 17 år.​
Ofte stillede spørgsmål
Er du i tvivl om noget kan du finde svar på de fleste spørgsmål under fanen FAQ.

KØRESKOLE KØBENHAVN

Køreskole København – Søger du en køreskole i København, så bør du overveje Alliance Køreskole. Tag kørekort i København på den fede måde, med vores app og fleksible teoriskema. Køreskolen har flere afdelinger i København, med gratis holdstart hver uge. Du kan her på siden læse mere om priser og holdstart.

Lovpakke til bil

11.999,-
Afbetal med 0 rente og gebyr

Hurtig pakke

13.499,-

Vær klar til teoriprøve på 4 uger

Lynkursus

14.999,-

Vær klar til teoriprøve på 2 uger

Automatgear

12.999,-

Tag kørekortet med automatgear

Evaluerende teoriprøver

Vi har en pakke for alle

Om det skal gå hurtigt eller være delt i mindre betalinger har vi dig dækket. Vælg en pakke der passer dine behov.

Har du ikke råd til det hele på én gang?

Tag kørekortet efter eget tempo

Med disse tilbud kan du løbende betale for dit kørekort.

Planlæg dit eget forløb
Betaler kun for de lektioner du tager
Del lovpakken op rente og gebyrfrit

2000,-Første gang.

Betal 4999,- til lektion 4 og 5000,- til lektion 11 / Samlet pris kun 11999,-

Afbetaling bil 8 rater

1500,-pr. gang

Betal 2000,- i opstart og derefter 7 x 1500,- / Samlet pris kun 12.500,-

Andre udgifter

Udgifter som altid kommer ud over pakken

*Førstehjælpsbevis 850,-
Skal bestilles hos Alliance Trafikskole
Teoribog og online teoriprøver 500,-
Lægeerklæring
Ca. 250-400,- (hos din læge)
Leje af bil og en lektions kørsel før praktisk prøve 1400,-
(København)
Teoriprøve 1370,-
(1170,- til kommunen og 200,- til administration)
Evt. ekstra kørelektioner (1x45 min.) 475,-
Kørsel efter kl 17.00 på hverdage (50,- ekstra pr. lektion) Kørsel i weekend (100,- ekstra pr. lektion)

KØRESKOLE KØBENHAVN

Er du lige blevet 18, eller fik du ikke taget kørekortet, da du blev 18, og du af denne grund leder efter en køreskole København er Alliance Trafikskole en kvalificeret partner til dig. Vi tilbyder vore kunder billigt kørekort af høj kvalitet og med super engageret instruktører. Vi sætter enormt høje krav til vores instruktører, hvilket afspejler sig i deres kvalifikationer. Alle vores instruktører er uddannet på Dansk kørelærerskole, hvilket sikrer dig den høje kvalitet, vi altid levere. Udover dette har vi en lang række andre fordele, der gøre os til det oplagte valg af køreskole København.

Det kan godt være uoverskueligt at finde forskellene på de forskellige udbydere af køreskole København. Vi har derfor hos Alliance Trafikskole valgt at differentier os fra konkurrenterne i form at billige priser og tilbuds pakker, der gør det muligt for dig at tage kørekortet mere fleksibelt. Hvis du er studerende, kan det godt være svært at finde tiden til at tage kørekortet eller for den sags skyld den nødvendige kapital. Vi tilbyder derfor en pakke, hvor du tager kortet i dit eget tempo og betaler for de lektioner du er til. Dette giver dig meget mere frihed og fleksibilitet i dit kørekort forløb, og lader dig selv styre hele processen. Denne service koster ikke ekstra, man betaler blot på en anden måde i forhold til den normale køreskole København.

KØRESKOLE KØBENHAVN – MERE END GODE TILBUD

Det er dog ikke kun vores unikke pakke tilbud, der gør os til en så kvalificeret køreskole København. Vi lægger utrolig stor vægt på at skabe rammerne om god indlæring. Dette afspejler sig i vores topmoderne lokaler, der er ny istandsatte og sikrer dig, de perfekte omgivelser til indlæring af fagligt stof effektivt.

Der stilles også, som tidligere nævnt meget skarpe krav til vores instruktører. Det er dog ikke nok for os, at de har en uddannelse fra dansk kørelærerskole. Vi lægger også stor vægt på de pædagogiske egenskaber hver instruktør besidder, da de skal være gode til at formidle stoffet. Ved at kombinere pædagogiske evner med stor faglig viden sikrer vi, at du bliver mere tryg i trafikken hurtigere. Ved at sikre du bliver hurtigere tryg i trafikken, kan du faktisk nøjes med mindre køretimer og derved spare utroligt mange penge. Det er en af grundene til, vi kan levere køreskole København så billigt, som vi kan i dag.

For at læse mere om vores pakker, kvalitet og service, anbefaler vi dig at kigge på vores anmeldelser på forbrugerportaler som Trustpilot og lignende. Her kan du læse andre kunders erfaringer med os som køreskole København og ud fra dette danne dit eget indtryk.