Kørelærer Uddannelse

Hos Alliance Trafikskole udbyder vi kørelæreruddannelse til både personbil og motorcykel. Vores instruktører har flere års erfaring bag sig og sørger for at hjælpe og planlægge hele dit forløb, som du trygt kan følge. Når du har gennemført kørelæreruddannelse kan vi tilbyde dig jobgaranti hos Alliance Trafikskole. Kontakt os for yderligere info.

Næste hold:

Del 1 (bil og mc) begynder d. 25. September 2024 kl 17.00. Mødested: Rødovre Port 50, st 2610 Rødovre.

Del 2 (Bil): Næste hold begynder d. 23 September 2024 kl 17.00. Mødested: Sadelmagerporten 4, 2650 Hvidovre.

Betingelser

Følgende skal være opfyldt inden du påbegynder din uddannelse:

1. Du må ikke de seneste 2 år have været frakendt førerretten eller fået den inddraget administrativt.
  2. Du skal have erhvervet kørekort til personbil, kørekort til lastbil, kørekort til lastbil med påhængsvogn og til motorcykel.
  3. Du skal også have et voksenpædagoisk grundkursus kursus (AVG) på 120 timer, eller et kursus som udløser 10ECTS point.
  4. Du skal være fyldt 24 år inden du kan få din godkendelse, og ikke være dømt for et strafbart forhold, som kan begrunde en nærliggende fare for misbrug af din stilling som kørelærer.
1. del af uddannelsen kat b

10.000,-

Undervisningsplanens systematik
Undervisningsplanens indhold
Lærervejledningens indhold
Undervisningsplaner
Bilens indretning og udstyr
Færdselsregler (aktuelle love)
Forprøve

(Prøvegebyr på 440 kr. er ikke indregnet i prisen)

Prisen kan betales over 2 rater
2. del af uddannelsen kat b

17.999,-

Manøvrebane – gennemgang af øvelser
Manøvrebane – undervisning
Mekanisk fysik
Indlæring og undervisning
Planlægning og tilrettelægning af undervisning
Teoriundervisning af 27 lektioner
Praktisk undervisning i skolevogn
Træning af eksamensruter og manøvrer
Undervisning, overvågning og evaluering
Afsluttende prøve (Leje af skolevogn til afsluttende prøve på 1200,- er ikke indregnet i prisen)
Prisen kan betales over 3 rater
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Betingelser
Følgende skal være opfyldt inden du påbegynder din uddannelse:

Kørelæreruddannelse (Brøndby, Glostrup, Ballerup, Frederiksberg osv.)

Hvad enten du ønsker at blive kørelærer til bil eller mc, kan vi hjælpe dig. Vi er igennem de sidste par år, blevet et populært uddannelsescenter. Vi har elever der tager kørelærerudannelse fra Brøndby, Ishøj, Amager, Frederiksberg, Søborg, Ballerup, Glostrup osv.
.
Vi sætter en ære i at uddanne dygtige kørelærere. Mange af vores nyuddannede kørelære fortsætter med at arbejde i Alliance Trafikskole.