Lovpakke til bil indeholder alle lovpligtige timer som skal tages

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op til et holdstart.​
Hvornår kan jeg starte?
Vi starter nye hold op hver eneste uge, læs mere under holdstart.​
Hvornår må jeg begynde?
Du kan begynde på dit kørekort 3 måneder før du fylder 17 år.​
Ofte stillede spørgsmål
Er du i tvivl om noget kan du finde svar på de fleste spørgsmål under fanen FAQ.

BIL KØREKORT

Bil Kørekort – For at køre en bil, skal man have et kørekort. Hos Alliance Trafikskole tilbyder vi kørekort til bil. Køreskolen har afdelinger fordelt på Frederiksberg, Amager, Rødovre, Vanløse, Valby, Gentofte, Hvidovre, Avedøre, Søborg, Glostrup og Østerbro. Kom forbi til en gratis introduktion og hør mere om bil kørekortet. Du kan her på siden læse om priser og holdstart.

Lovpakke til bil

11.999,-
Afbetal med 0 rente og gebyr

Hurtig pakke

13.499,-

Vær klar til teoriprøve på 4 uger

Lynkursus

14.999,-

Vær klar til teoriprøve på 2 uger

Automatgear

12.999,-

Tag kørekortet med automatgear

Evaluerende teoriprøver

Vi har en pakke for alle

Om det skal gå hurtigt eller være delt i mindre betalinger har vi dig dækket. Vælg en pakke der passer dine behov.

Har du ikke råd til det hele på én gang?

Tag kørekortet efter eget tempo

Med disse tilbud kan du løbende betale for dit kørekort.

Planlæg dit eget forløb
Betaler kun for de lektioner du tager
Del lovpakken op rente og gebyrfrit

2000,-Første gang.

Betal 4999,- til lektion 4 og 5000,- til lektion 11 / Samlet pris kun 11999,-

Afbetaling bil 8 rater

1500,-pr. gang

Betal 2000,- i opstart og derefter 7 x 1500,- / Samlet pris kun 12.500,-

Andre udgifter

Udgifter som altid kommer ud over pakken

*Førstehjælpsbevis 850,-
Skal bestilles hos Alliance Trafikskole
Teoribog og online teoriprøver 500,-
Lægeerklæring
Ca. 250-400,- (hos din læge)
Leje af bil og en lektions kørsel før praktisk prøve 1400,-
(København)
Teoriprøve 1370,-
(1170,- til kommunen og 200,- til administration)
Evt. ekstra kørelektioner (1x45 min.) 475,-
Kørsel efter kl 17.00 på hverdage (50,- ekstra pr. lektion) Kørsel i weekend (100,- ekstra pr. lektion)

BIL KØREKORT

Alliance Trafikskole tilbyder bil kørekort pakker til dig der er i gang med en uddannelse, og derfor ikke helt har tiden til at gennemføre bil kørekort på kun et par måneder. Det kan også være, at du ikke har kapitalen det desværre i dag kræver hos mange udbydere, og derfor bliver nød til at vente. Vi tilbyder derfor studerende bil kørekort til en utrolig lav pris, og på en meget fleksibel måde. Man betaler nemlig kun for de lektioner, man kommer til, hvilket vil sige, man fuldstændig selv bestemmer det tempo, man vil gennemføre kørekortet på. Dette giver dig enormt meget frihed i forhold til at passe din skolegang, men samtidig også til at stable den nødvendige kapital sammen undervejs i forløbet.

Vi tilbyder naturligvis også et helt traditionelt bil kørekort forløb, hvor du betaler et beløb og derefter gennemføre kørekortet på normalvis. Denne løsning er naturligvis også til en fast lav pris, på trods af vores meget høje kvalitet. Vi har været i stand til at sænke omkostningerne, hvor det er muligt uden det går ud over den oplevelse, du får af os som køreskole. Du kan derfor få et utrolig billigt bil kørekort hos os.

BIL KØREKORT, LAV PRIS- HØJ KVALITET

Som tidligere nævnt går vores lave priser ikke ud over den kvalitet, du oplever, når du vælger os som køreskole. Vi sørger nemlig altid for, at vores instruktører er uddannet hos Dansk kørelærerskole, hvilket sikrer dig enormt høj kvalitet. Det er dog ikke udelukkende faglige kvaliteter, vi lægger vægt på, da vi også sætte skarpe krav til de pædagogiske evner. Det er vigtigt vores instruktører kan formidle stoffet til eleverne, så vores elever altid består bil kørekort uden problemer.

Vi lægger også utrolig stor vægt på at skabe de bedste rammer omkring dit bil kørekort. Vi har derfor ny istandsatte teorilokaler, der skaber rammerne om et godt indlæringsmiljø, der kan medvirke til at hjælpe dig med at blive mere tryg på teorien til bil kørekort. Teorien er naturligvis ikke det eneste, vi har fokus på. Vi sørger for at udnytte dine køretimer bedst muligt, hvilket resultere i, at du føler dig tryg i trafikken hurtigere. I sidste ende betyder det besparelser for dig, da du kan spare nogle af køretimerne, grundet den meget grundige og effektive udnyttelse af timerne. Med Alliance Trafikskole udnytter vi dine penge og din tid på den bedst mulige måde. Vi er derfor en af de bedste udbydere af bil kørekort, hvilket vores anmeldelser på forbrugerportaler som Trustpilot også afspejler.